Complimenten & Klachten

Heeft u een compliment of klacht?

Eurofins Clinical Diagnostics vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze service. We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht in wilt dienen.


Mocht u juist heel tevreden zijn dan horen wij dat ook graag. Positieve feedback helpt ons om nog beter te begrijpen waar u als klant mee geholpen bent, en hoe wij nog betere zorg kunnen bieden. Complimenten kunt u altijd direct uiten richting de betrokken medewerker. Als u tevreden of ontevreden bent over onze geleverde service of dienst kunt u uw melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk bij ons indienen via de gegevens onderaan deze pagina.


Uw klacht wordt geregistreerd en wij doen intern onderzoek. Ook kan de leidinggevende of kwaliteitsmanager contact met u opnemen voor overleg of een toelichting. De leidinggevende of kwaliteitsmanager registreert de bevindingen bij uw melding, neemt de nodige maatregelen en controleert of deze maatregelen het gewenste resultaat hebben.


Welke informatie hebben wij van u nodig?

  1. Uw klacht en indien van toepassing datum en locatie waar uw klacht betrekking op heeft;
  2. Uw gegevens, zodat we u kunnen benaderen voor extra informatie of over de afhandeling van de klacht;
  3. Uw naam en geboortedatum hebben wij uitsluitend nodig als wij informatie in onze systemen moeten opzoeken.

"*" geeft vereiste velden aan

Algemene voorwaarden*

Contactgegevens Eurofins Clinical Diagnostics

Eurofins Clinical Diagnostics

+32 (0) 56 25 84 01
info@labovanpoucke.eu
Engelse Wandeling 7
8500 Kortrijk